Ondersteuning bij en/of na aankoop

"​"​NVict service kan u perfect
helpen en/of adviseren""

Welke computer, laptop, overige hardware of software is voor u geschikt? 

U wenst hierover graag goed geïnformeerd te worden. U schaft een (computer)product aan, en wanneer dit product bij u thuis is, moet er vaak toch nog het een en ander gebeuren om dit apparaat te kunnen gaan gebruiken; mogelijk is daar hulp bij nodig.
Zo zijn er natuurlijk nog veel dingen, waar u eventueel tegenaan loopt, waarbij u graag goede ondersteuning wenst.
NVict Service kan u deze ondersteuning geven bij en na aankoop van een product, ongeacht waar u dit product heeft aangekocht!

Contact

Een greep uit de mogelijkheden

Computer Reparatie Sluis

Apparaat aansluiten op internet

Steeds meer apparaten moeten een verbinding met internet hebben om (volledig) te kunnen functioneren. NVict Service kan u hiermee helpen om die verbinding te maken.

Computer Reparatie Sluis

Apparaat Verbinden met uw printer

Uw heeft een laptop, computer, tablet of smartphone aangeschaft en deze wilt u verbinden met uw (all-in-one) printer. NVict Service kan zorgen dat deze apparaten met elkaar kunnen communiceren, waardoor u optimaal gebruik kunt maken van deze functionaliteit. 

Computer Reparatie Sluis

Bestanden, email of instellingen overzetten 

Bij het aanschaffen van een nieuw apparaat wilt u natuurlijk al uw gegevens, instellingen weer tot uw beschikking hebben. NVict Service helpt u hier graag bij.

Computer Reparatie Sluis

Software installeren/ deïnstalleren

Bij de aankoop van een laptop, computer, tablet of smartphone staat hier misschien wel software op die u niet wenst of u wenst meer software te installeren. NVict Service kan u hierover adviseren en/of u hiermee helpen om dit uit te voeren.