
Werkwijze
" Hoe gaat NVict Service te werk."
Nadat er tussen u en NVict Service contact is geweest en besproken is wat uw wensen/vragen zijn, zal er samen met u een afspraak ingepland worden om bij u langs te komen.
De werktijden van NVict Service zijn flexibel, zo wordt geprobeerd om deze afspraak naar uw wens in te plannen.
Bij u thuis wordt het probleem opgelost, de aangekochte producten geïnstalleerd en/of uw vragen in duidelijke taal beantwoord. Veel problemen en/of installaties kunnen opgelost worden bij u aan huis, soms zijn er problemen en/of installaties die niet aan huis uit te voeren zijn, of gewoon een (te) lange wachttijd hebben. Dan zal (in overleg) het apparaat meegenomen worden en in de werkplaats gerepareerd / geïnstalleerd worden en daarna weer bij u worden teruggeplaatst.
Indien alles naar wens is zal er een factuur worden opgemaakt voor de tijd die er bij u is gespendeerd en de evt. geleverde producten.
Deze factuur ontvangt u digitaal in uw mailbox.
(Indien u nog liever de factuur via de post ontvangt, kan dit ook, alleen worden er wel extra kosten in rekening gebracht).